Ipad 2 : revolusi tablet terbaru..

Salah satu peranti yang paling ditunggu di pasaran tahun ini dari Apple adalah Apple iPad 2. Dengan pengumuman pertama hanya nyaris menggegar pasaran, komuniti internet dan semua orang sudah memiliki produk Apple telah menantikan tentang ansuran kedua siri.
Spec bijaksana, Apple iPad 2 akan datang dengan siri pembaikan jika dibandingkan dengan model sebelumnya, jelas sebagai usaha untuk menjaga kelajuan dengan sektor tablet Android, yang telah banyak menyerang produk Apple.

iPad 2 spesifikasi bermula dengan prosesor dual-core 1 GHz A5 Apple yang direka khusus yang akan membantu angin melalui menu, dan saya percaya itu tidak membuat perbezaan. Peranti akan datang dalam 6 model yang berbeza, titik pemisahan utama yang dibina di simpanan dan kesambungan. Dengan demikian anda akan memiliki Wi-Fi-satunya model dengan 16, 32 atau 64 GB dan Wi-Fi + 3G model dengan spesifikasi simpanan yang sama.

Apple iPad 2 - An Overview ( Release Date, Specs, Price Tag )

Model Wi-Fi hanya akan datang dengan 802.11 a / b / g / n dan Bluetooth 2.1 teknologi, sementara model yang datang dengan kesambungan 3G juga akan memaparkan GSM UMTS / HSDPA / HSUPA dan CDMA dengan CDMA EV-DO Rev 1 untuk sambungan.

Apple iPad 2 akan kapal dengan 2 kamera, satu menghadap kamera VGA depan dan belakang kamera 5 megapiksel yang dapat membawa anda merakam video HD 720p. Semua ini dihidupkan oleh bateri yang menurut Apple akan memiliki hidup hingga 10 jam untuk berselancar di web melalui sambungan Wi-Fi.

Di depan kesambungan fizikal, kedua-dua model akan datang dengan port penyambung 30-pindock, built-in speaker, 3.5 mm headphone jack, microphone dan model 3G juga akanmenyokong kad baki mikro-SIM.

Berwarna adalah 9.7 inch widescreen LED backlit glossy, dengan multi-touch, pada resolusi1024 x 768 piksel yang akan menempatkannya di 132 pixel per inci. Hal ini akan meletakkanskrin dengan kepadatan pixel lebih rendah daripada apa yang telah kita lihat pada XoomMotorola yang mengandungi WXGA 1280 x 800 pixel skrin, sehingga mencapai 160 pixel per inci.

Berukuran 9,50 inci tingginya (yang 241,2 mm), 7,31inci lebar (yang 185,7 mm) dan dengan ketebalan hanya 0,34 inci (yang 8,8 mm) itu datangdalam sebagai hampir setipis S2 Galaxy Sony Ericsson (yang fikiran Anda adalah smartphonedan bukan tablet)




Apple iPad 2 video Promo


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...